پیرامون ارتباط

پیرامون ارتباط

ارائه کننده معتبرترین برند های تجهیزات جانبی سالن کنفرانس،اسپیکرفون،ویدئو کنفرانس،تجهیزات حفاظتی و راه حل های مبتنی بر IT
پیرامون ارتباط

پیرامون ارتباط

ارائه کننده معتبرترین برند های تجهیزات جانبی سالن کنفرانس،اسپیکرفون،ویدئو کنفرانس،تجهیزات حفاظتی و راه حل های مبتنی بر IT

نمونه موفق : اسپیکرفون و دوربین اتاق کنفرانس پخش هجرت

معرفی شرکت پخش هجرت

شرکت پخش هجرت در سال 1333 با نام “تهران فارما” با هدف توزیع و فروش دارو، تجهیزات پزشکی، مکمل های غذایی و محصولات بهداشتی آغاز کرد. هم‌اکنون این شرکت بر اساس آخرین رتبه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی رتبه 123را در بین 500 شرکت برتر کشور دارا می‌باشد. پخش هجرت با بهره مندی از  19 انبار متمرکر در مرکز استانها و تحت پوشش قرار دادن کلیه داروخانه ها، بیمارستانها و مراکز درمانی در سراسر کشور و با بهره‌گیری از تجهیزات و فناوری‌های نوین و رعایت کلیه اصول انبارش و توزیع دارو توانسته است در جایگاه دوم از نظر سهم بازار در بین بیش از سی شرکت فعال در فضای رقابتی صنعت توزیع دارو قرار گیرد.

طرح نیازمندی

با توجه به پراکندگی این شرکت معظم در سراسر استان های کشور ( تقریبا 19 استان ) ارتباط دائم ساختمان مرکزی با سایر مراکز زیر مجموعه یکی از اساسی ترین نکاتی است از در سطوح مدیریتی برای شرکتی اینچن با 840 پرسنل، از اهمیتی بالایی برخوردار است. شرکت بخش هجرت جهت برقراری ارتباط مستمر به شکل ویدئو کنفرانس ، از زیر ساخت ارتباطی اسکایپ فور بیزینس استفاده می نماید ، از همین رو در سالن مرکزی این شرکت وقع در تهران برای تصویر برداری و همچنین دریافت صدا حاضرین در جلسه با مشکل مواجه بوده است.

راهکار پیشنهادی

با بررسی و بازدیدی که کارشناسان شرکت پیرامون ارتباط از سالن کنفرانس شرکت پخش هجرت داشتند و راه حل های مبتنی بر استفاده از تکنولوژی جدید اسپیکرفون برای برطرف نمون مشکل دریافت و ارسال صدا  پبشنهاد گردید .جهت تصویر برداری از حاضرین در جلسه نیز استفاده از دوربین با قابلیت چرخش 360 درجه ای و کنترل از طریق ریموت ، به این شرکت ارائه گردید.

نتیجه گیری

در حال حاضر اتاق کنفرانس این شرکت به دوربین با قابلیت چرخش 360 درجه ای با زوم اپتیکال برای پوشش تصاویر و همچنین تصویر برداری تمام چهره  از فرد در حال سخرانی تجهیز گردیده و برای برطرف نمودن مشکل صوت این مجموعه در سالن کنفرانس از اسپیکر فن اوکو استفاده گردید تا بدون سیم و با قابلیت فوق العاده در یافت صدا کیفیت جلسات این شرکت را تا چند برابر گذشته با کیفیت تر برگزار نماید. استفاده راحت از این فناوری ها برای پرسنل بخش IT و همچینین قابلیت جابجایی از مواردی بود که موجب انتخاب راه حل های پیشنهادی گردید.

منبع : پیرامون ارتباط

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.