پیرامون ارتباط

پیرامون ارتباط

ارائه کننده معتبرترین برند های تجهیزات جانبی سالن کنفرانس،اسپیکرفون،ویدئو کنفرانس،تجهیزات حفاظتی و راه حل های مبتنی بر IT
پیرامون ارتباط

پیرامون ارتباط

ارائه کننده معتبرترین برند های تجهیزات جانبی سالن کنفرانس،اسپیکرفون،ویدئو کنفرانس،تجهیزات حفاظتی و راه حل های مبتنی بر IT

نمونه موفق : اسپیکرفون های اوکو در شرکت سایپا سیتروئن

معرفی شرکت سایپا سیتروئن

شرکت سایپا سیتروئن، در سال 1394 توسط شرکت سرمایه‌گذاری خودروسازی ایرانی در کنار خودروساز فرانسوی در ایران تاسیس گردید. که در آن، سهام هر کدام از شرکت‌های سایپا و سیتروئن ۵۰ درصد است.

طی این قرارداد بین این دو شرکت بزرگ ایرانی و فرانسوی مقرر گردید کارخانه در ایران راه اندازی شده و 30 درصد از محصولات آن به بازار جهانی عرضه گردد.اولین پیش فروش محصولات این شرکت دراردیبهشت 97 صورت گرفت که قرار است در ابتدا محصولات این شرکت با نرخ 20 درصدی توان داخلی تولید شود و این رقم در آینده به 80 درصد افزایش یاید.

طرح نیاز مندی

این شرکت جهت برگذاری جلسات سریع خود ما بین ایران و فرانسه و همچنین کارخانه این شرکت واقع در کاشان نیاز به سیستمی داشتند که قادر باشد در سالن کنفرانس 40 نفره واقع در تهران بخوبی قادری باشد صدای افراد را بالاترین کیفیت دریافت به آن سوی طرف ارتباط انتفال دهد.اکثر جلسات برگذار شده در این شرکت به صورت صوتی بوده و از طریق شبکه ارتباطی تلفن داخلی می باشد که نیاز داشتند راهکار پیشنهادی قادر به اتصال تلفن های سانترال و یا ویپ را نیز داشته باشد. به همین جهت سیستم پیشنهادی می بایست هم قدرت پوشش صدای حاضرین در جلسه را داشته باشد ( نزدیک به 40 نفر ) و هم قادر به اتصال به تلفن برای دریافت و پخش صدا باشد.

راهکار پیشنهادی

یکی از ویژگی های اصلی اسپیکرفون های Evoko Minto در قابلیت تنظیم میزان قدرت گیرندگی صدا آن است.این مدل از اسپیکرفون به شما این امکان را میدهد که میزان قدرت گیرندگی صدای آن را تنظیم نماید.ای سیستم در دو حالت Normal و Limited قادر به کار کرد است.حالت محمدود به شما امکان میدهد حساسیت گیرندگی صدا را کاهش داده تا اگر هم همه ای در اطراف شما هست ، صدا های مزاحم به آن سوی خط انتفال پیدا نکند.

در حالت نرمال شما قادر هستید گستره حساسیت دریافت صدا را افزایش داده و تا شعاع 10 متر صدای افراد را دریافت کنید.با توجه به نیاز این شرکت جهت استفاده از این دستگاه به عنوان میکروفن و بلندگو برای تلفن های کنفرانس ، این سیستم قادر است از طریق جک 3.5 میلیمتری با تلفن های سانترال و ویپ متصل و عمل کند.

نتیجه گیری

به دلیل کیفیت بالای سیستم و همچنین قدرت سازگاری بادی گر راه کار های موجود در شرکت سایپا سیتروئن ، از دو سالن کنفراس این این شرکت واقع در تهران و کاشان به اسن سیستم تجهیز دیگر در سالن های خود با مشکل دریافت صدا و همچنین پخش صدا و صدای های نویز مشکلی ندارند.

منبع : پیرامون ارتباط


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.