پیرامون ارتباط

پیرامون ارتباط

ارائه کننده معتبرترین برند های تجهیزات جانبی سالن کنفرانس،اسپیکرفون،ویدئو کنفرانس،تجهیزات حفاظتی و راه حل های مبتنی بر IT
پیرامون ارتباط

پیرامون ارتباط

ارائه کننده معتبرترین برند های تجهیزات جانبی سالن کنفرانس،اسپیکرفون،ویدئو کنفرانس،تجهیزات حفاظتی و راه حل های مبتنی بر IT

نمونه موفق : اتاق کنفرانس یکپارچه فرا تحقیق سپاهان

معرفی شرکت فرا تحقیق سپاهان

شرکت فرا تحقیق سپاهان از سال 1375 با چشم انداز نیل به جایگاه بهترین و خوشنام ترین شرکت مهندسی و بهترین ارائه دهنده راه حلهای صنعتی در ایران و خاورمیانه تاسیس و با داشتن بیش از 100 نفر در کادر مهندسی خود در دفاتر اصفهان ، تهران و نروژ و به عنوان یک شرکت دانش بنیان برتر در سال 1394  و مستقر در پارک علم و فناوری استان اصفهان ( شیخ بهایی) در زمینه صنعت شناخته شده است. این شرکت تجربه ای طولانی در زمینه ارائه خدمات مهندسی و EPC جهت پروژه های صنعتی را دارا می باشد و در زمینه فولاد، معدن، نفت و گاز و پتروشیمی و محیط زیست تخصص دارد و همچنین دارای رتبه 1 صلاحیت خدمات مشاور در زمینه فلزات اساسی ، رتبه 2 سازه ، رتبه 3 بازرسی فنی، رتبه 3 نفت و گاز و پتروشیمی، و رتبه 3 پیمانکاری صنعت و معدن است.

طرح نیازمندی

شرکت فرا تحقیق سپاهان به دلیل فعالیت مستمر در سه دفتر اصفهان ،تهران و نروژ و همچنین بدلیل پروژه های در دست انجام در زمینه ارائه مشاوره از جمله فولاد مبارکه، ذوب آهن، مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق و… نیاز یک سیستم یکپارچه و جامع در دفتر تهران داشتند تا هزینه های عملیاتی رفت آمد مدیران بین دفادر کاسته بهروی نیروی انسانی و همچنین به یرعت تصمیم گیری ها به افزایند.

راهکار پیشنهادی

با حضور تیم فنی شرکت پیرامون ارتباط در دفتر تهران و برگزاری جلسه ویدئویی ( اسکایپ ) با تیم آی تی این شرکت واقع در اصفهان ، آنها نیازمند سیستمی بودن که نیاز به استفاده از میکروفن و یا سیم کشی  نداشته باشد . این نیاز به دلیل این بود که آنها قادر به تغییر در اتاق مدیریت در تهران نبوده اند و مایل نبودند جهت ارتباط از کامپیوتر مدیریت استفاده کنند.

نتیجه گیری

در حال حاضر اتاق کنفرانس شرکت فرا تحقیق سپاهان به دستگاه ویدیو کنفرانس سولبریت تجهیز شده و مدیران این شرکت برای ارتباط با سایر نقاط تحت پوشش این شرکت تنها یک دکمه پاور دستگاه سولبریت فاصله دارند و براحتی با قابلیت حمل این دستگاه و یکپارچه بودنش از هرجایی که مایل باشند میتوانند جلسه آنلاین خود را برگزار نمایند.

منبع : پیرامون ارتباط

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.