پیرامون ارتباط

پیرامون ارتباط

ارائه کننده معتبرترین برند های تجهیزات جانبی سالن کنفرانس،اسپیکرفون،ویدئو کنفرانس،تجهیزات حفاظتی و راه حل های مبتنی بر IT
پیرامون ارتباط

پیرامون ارتباط

ارائه کننده معتبرترین برند های تجهیزات جانبی سالن کنفرانس،اسپیکرفون،ویدئو کنفرانس،تجهیزات حفاظتی و راه حل های مبتنی بر IT

نمونه موفق : تجهیز سالن کنفرانس شرکت شیرین وطن

معرفی شرکت شیرین وطن

شرکت شیرین وطن در سال 1381 در فضایی بیش از 9 هکتار در شهر تبریز در استان آذربایجان شرقی تاسیس شد. انواع محصولات غذایی شامل بیسکویت، کوکی،چوب شو، کاپ کیک، کیک لایه ای، اسنک، ویفر، پشمک و تافی از تولیدات اصلی این شرکت با بهره برداری از فن آوریهای نوین می باشد.

در حال حاضر این شرکت به بهرهمندی از پیش از 500 نفر پرسنل فعال در مجموعه تولیدی و بیش از 300 نفر پرسنل در بخش و توزیع مجصولات از جله شرکت های مطرح در صنعت خود میباشد.

طرح نیاز مندی

مدیریت و اعضای هیئت مدیره جهت برقراری ارتباط موثر با شرکای تجاری و همچنین مشتریان خود در سراسر ایران و کشور های همسایه نیازمندی سیستمی بودند که با استفاده از آن قادر باشند در هر زمان و در هرمکان ، اقدام به برگذاری جلسه کنند. از این رو سیستم پیشنهادی می بایست دارای ویژگی های” قابل حمل، سازگار با کلیه پلتفرم ها و زیر ساخت های ارتباطی و همچنین از کیفیت بالای بهره مند باشد.

راه حل پیشنهادی

با توجه به نیاز به برقراری ارتباط سریع و آسان ، راهکار پیشنهادی استفاده از کنفرانس کم Solaborate بود .به جهت ضبط و ذخیره سازی جلسات نیز یک دستگاه اسپیکرفون Minto پیشنهاد گردید که با اتصال آن به تلفن همراه فادر به دخیره سازی صوتی جلسات بودند.

نتیجه گیری

در گذشته برای رسیدن بهفناوری های استفاده شده در سالن کنفرانس این شرکت ، خیلی باید هزینه میشد ، اما امروزه با پیشرفت فناوری و یکپارچه شدن آنها دیگر نیاز به استفاده از تکنولوژی های قدیمی مانند سیستم های کنفرانس صوتی نیست. با پیشرفت تکنولوژی هم فناوری های امروزه یکپارچه تر شده اند هم در مجموع یسیار برای سازمان ها و شرکت ها مقرون به صرفه هستند.

منبع : پیرامون ارتباط


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.