پیرامون ارتباط

پیرامون ارتباط

ارائه کننده معتبرترین برند های تجهیزات جانبی سالن کنفرانس،اسپیکرفون،ویدئو کنفرانس،تجهیزات حفاظتی و راه حل های مبتنی بر IT
پیرامون ارتباط

پیرامون ارتباط

ارائه کننده معتبرترین برند های تجهیزات جانبی سالن کنفرانس،اسپیکرفون،ویدئو کنفرانس،تجهیزات حفاظتی و راه حل های مبتنی بر IT

نمونه موفق : کنفرانس کم سولبریت در شرکت ماهتاب گستر

معرفی شرکت ماهتاب گستر

با توجه به روند رو به افزایش تقاضای برق در کشور و با صدور مجوز خصوصی‌سازی در صنعت برق، شرکت ماه‌تاب گستر به عنوان اولین شرکت خصوصی در ایران در زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه‎ی نیروگاهی و تولید برق، با بهره‌گیری از تجربیات متخصصین این حوزه، در سال ۱۳۸۰ آغاز به کار کرد. گروه ماه‌تاب در حال حاضر مالک تمام یا بخشی از ۱۴ نیروگاه با قدرت تولیدی حدود ۳۴۲۲ مگاوات برق می‌باشد که معادل ۴.۳ درصد برق تولیدی در کشور می‌باشد.

طرح نیازمندی

در حال حاضر این شرکت جهت برگذاری جلسات ویدئو کنفرانس خود از زیر ساخت Skype for bussines استفاده میکند.این شرکت جهت برقراری ارتباط خود با دیگر شرکا و همچنین دفاتر تابعه در سراسر در سرارسر کشور نیاز به دستگاهی داشت که بدون نیاز به کامپیوتر و قادر به اتصال به اسکایپ فور بیزنس 2015 باشد.

راه حل پیشنهادی

با توجه به نیازمندی های مطرح شده از سوی کارشناسان مربوطه، استفاده از کنفرانسکم های یکپارچه سولبریت که قابلیت نصب ب روی سه پایه را نیز دارد پشنهاد و پس از دمو عملیاتی، کیفیت ارتباط و امکانات دستگاه مورد تائید  قرار گرفت .

یکی از ویژگی های مورد توجه کارشناسان این شرکت ، امکان به اشتراک گذاری صفحه نمایش از کامپیوتر و تلفن های هوشمند به صورت بی سیم بود که برایشان بسیار پر کاربرد بود.

نتیجه گیری

امکانات جدید و به روز راهکار پیشنهادی ، نظیر امکان به اشتراگ گذاری صفحه نمایش از تلفن های هوشمند با سیستم عامل Android, iOS بدون نصب هیچگونه اپلیکیشن جانبی و همچنین یکپارچگی این راهکار منجر شد ، انتخاب این محصول برای این شرکت آسان و مقرون به صرفه باشد.

منبع : پیرامون ارتباط

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.