پیرامون ارتباط

پیرامون ارتباط

ارائه کننده معتبرترین برند های تجهیزات جانبی سالن کنفرانس،اسپیکرفون،ویدئو کنفرانس،تجهیزات حفاظتی و راه حل های مبتنی بر IT
پیرامون ارتباط

پیرامون ارتباط

ارائه کننده معتبرترین برند های تجهیزات جانبی سالن کنفرانس،اسپیکرفون،ویدئو کنفرانس،تجهیزات حفاظتی و راه حل های مبتنی بر IT

فناوری های ارتباطی و سازمانی و تاثیرات آن بر سازمان ها در آینده

آینده فناوری های ارتباطی و سازمانی

فناوری های ارتباطی و سازمانی روز به روز نقش پررنگ تری نسبت به گذشته در رفتار سازمان ها داشته به همین منظور ، اخیرا Spiceworks  در نظر سنجی ایالتی 2018 در آمریکا نشان داد که با  توجه به روند رو به رشد استفاده شرکت ها از  نیروی دورکار ،  بودجه سازمان ها و شرکت ها برای سرویس های مبتنی بر ابر ( cloud ) افزایش می یابد.از همین رو پیش بینی می شود بودجه سازمان ها و شرکت ها در حوزه آی تی افزایشی 20 درصدی را در سال جاری به همراه داشته باشد

در ادامه به چند روند پیشرفت تکنولوژی در سال 2018  می پردازیم :

وضوح تصویر 4K

اتاق کنفرانس بخش بسیار مهمی از برگزاری جلسات  موفقیت آمیز و موثر می باشد.در طی سال های گذشته بنا بر نیاز مدیران و پیشرفت فناوری تجهیزاتی به این سالن ها و اتاق های کنفرانس اضافه شده است .از سیستم های مدیریت به اشتراک گذاری محتوا تا تجهیرات ارتباط صوتی و ویدئویی.اما امروزه دیگر آن تجهیزات قدیمی مدیران را از حیث کیفیت راضی نمی کند. فناوری 4K  به طور قابل ملاحظه ای در تلویزیون ها خانگی و کامپیوتر ها دیده شده و در حال همه گیر شدن است  و وضوح ویدئو با کیفیت بالا در سالن کنفرانس به عنوان امری عادی  در نظر گرفته میشود.

دوربین ها بهترین گزارش دهنده ها هستند

با در نظر گرفتن نو آوری نصب دوربین های دقیق در محل کار ،  این چشم ها ( دوربین ) اطلاعات مهمی را جمع آوری خواهند کرد تا به چگونگی جلسات کمک کنند، مانند  تحلیل های رفتاری تماس های انجام شده توسط مشتری. به طول معمول یک دوربین در جلسات ویدئو کنفرانس وجود دارد و نمی تواند اطلاعات دقیقی از حس و حال اتاق کنفرانس به شما بدهد ، بهتر است برای جلسات بزرگتر ،  برای متوجه شدن از حس وحال جلسه ی ویدئو کنفرانس از چند دوربین استفاده کنید: آیا افراد مشغول هستند؟آیا گفت و گو آزاد است ؟ روی تخته چه نوشته شده است ؟آیا کسی خواب است؟ بعد از جمع آوری این اطلاعات میتوانید نسبت به بهبود جلسه اقدام نمایید.

, , , ,

هوش مصنوعی

راه حل های مبتنی بر پردازش ابری مقدار زیادی از اطلاعات مربوط به عادات پرسنل در سازمان و شرکت را در اختیار مدیران خواهد گذاشت.  این داده ها  با کمک الگوریتم های هوش مصنوعی و یادگیری به ما اجازه می دهند که رفتار های پرسنل شرکت را بیشتر از قبل تجزیه و تحلیل کنیم و اثر بخشی نیروی انسانی را افزایش دهیم.فناوری های دیگر همچون (دستیاران مجازی ، تشخیص چهره ) که در واقع توسط هوش مجازی طراحی شده است قادر اند اطلاعاتی سود مند تر در اختیار ما بگذارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.